1 dag kvar i Sverige

AAAAH!!! Imorgon ska jag åka till Maria och sova där. Sen ska vi åka hemmifrån 4 på morgonen ut till arlanda. Sen är det inte länge kvar innan vi är i Alanya. Rese nerverna börjar komma nu känner jag. Men det mesta kommer väll då man börjar packa väskar och ska säga hej då till alla sina nära o kära ;) Så det blir väll en vecka utan något bloggande antar jag. Men jag lovar att skriva Extra mycket då jag kommer hem. och berätta ALLT som hänt! :) Nu är det bara 1 dag kvar här i sverige. Gawh!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej,har ett roligt tips som du kan tipsa andra med i din blogg med denna kod:





http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=9738



tryck på länken,bli medlem och samla lätt ihop poäng-superlätt och gratis. presenkort ifrån kicks blir dina! lätt,gratis och hur bra som helst!

2008-08-11 @ 22:05:13
Postat av: Maria

Hahaha ska du verkligen berätta aaaallt som hänt? bäst att hålla sig i skinnet dårå! ;) Snart drar vi!

2008-08-12 @ 08:06:29
URL: http://inyourass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0