22 år, Fredrik. Skickade fel, men denna gång var det kul!

Här om dagen skulle jag skicka ett sms till Rebecka och be henne ta med min kjol och att vi skulle ses i slussen. Efter ett tag får jag ett sms tillbaka där det stod "haha det messet kan inte varit menat för mig :) Fredrik " skämdes lite när jag fick tillbaka smset och skrev förlåt, tur bara att man inte skrev något pinsamt. Lyckas alltid skicka till fel person än den som jag igentligen tänkt skicka till. Vart lite nyfiken på vem det var jag skickade ett till sms. Han var 22 år och hette Fredrik. Bestämde mig för att inte skriva något mer eftersom det värsta som finns är folk som är på en för mycket sånna man inte vill prata med men ändå inte ger upp då man inte visar intresse. Hur som helst fick några sms men dock inte från han. Jag gick och la mig och dagen efter när jag vaknade hade jag fått ett sms som visade sig vara från honom, så han frågade vad jag hette  och så fortsatte det :P Så nu har vi blivit vänner på facebook :) Det var lite kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0