alanya inatt

Hej allihoppa! Nu är dagen äntligen avklarad och jag har hunnit fixat allt jag ska ha gjort. Nu sitter jag i marias säng ska snart sova. Laddat över en massa bra låtar på ipoden sóm ska spelas på hotell rummet. Nu är det bara 5 timmar kvar innan vi ska upp igen. usch känner att jag kommer vara väldigt trött då det är dags att gå upp. Hoppas ni har det bra i svergie så länge, så hörs vi när vi kommer hem den 20/8 :) Ärligt talat så känner jag mig inte alls nervös längre. Måste berätta att vi skrivit upp en del ord på turkiska som kan vara bra att ha ;) Får se om dom kommer till användning. Sov gott allihoppa! Massa bilder kommer sen då vi kommer hem.:) puss o kram natti"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0