Allt i onödan

SEEEGT!!!!! GAWH!! När jag kom till skolan mötte jag tjejerna i klassen och de säger att vi ska gå igenom hur man använder gymmet, aaahhh, tänkte jag. Men det har jag redan gjort, så läraren sa att jag fick åka hem. Hade släpat på en väska som vägde dubbelt så mycket som mig kändes det som så när jag väl kom dit så behövde jag varken ha gympa kläderna eller ens vara där, allt gjort i onödan. Visst är det skönt att få sluta men inte då man åkt hem vid lunch från skolan för att hämta kläder till idrotten och sen gå på sista lektionen som jag var taggad på... aja nu är jag hemma och vill bara att henrik ska komma hem. Men det är några timmar kvar, får se om jag hinner se honom här hemma innan jag åker till dansen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0