ändrade planer

Vart inge stan idag, jag var för seg sen vart klockan så mycket... hm precis som jag trodde det skulle bli. Får fixa det någon annan dag istället. Har precis snackat med niklas i telefon om allt och lite av livets hemligheter ;D
Imorgon ser jag absolut inte fram mot dagen. Först är det en lång dag i skolan sen är det jobb som väntar, uusch. Kommer vara tröttare än nånsin. Men aldrig fel att få lite pengar ;) då är det shopping som väntar, har tänkt att handla lite nya kläder. Är på sånt shopping humör så det finns inte aah!! Då är det farligt att gå på stan för då kan jag handla tills det inte finns en krona kvar :P Ne nu ska jag ta och samla lite kraft sen bege mig till Henrik. Imorgonbitti blir det en morgon då klockan ringer tidigt för vi ska nämligen ha skolfoto och då behöver jag lite extra tid på morgonen :) Så det får bli en tidig säng gång ikväll. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0