Bamboo Palace

Tjenare alla glada!
Igår kväll tog jag det bara lugnt, hade en härlig hemma kväll tillsammans med familjen. Somnade rätt tidigt, var väldigt trött. Tror inte jag är riktigt utvilad från resan. Idag vaknade jag väldigt tidigt vart lite irriterad på mig själv för jag var skit trött men kunde inte somna om. Ni vet säkert hur det är. Men jag satte på en film och vilade en stund så nu känner jag mig lite piggare (; Idag ska jag färga håret på mamma då hon kommer hem, vart aldrig av igår. Sen ska jag på middag på bamboo palace, med kussen och snacka lite skit. Rekomenderar verkligen det stället, så sjukt god mat! Sen begär det av hem till Malin på fest. Hon fyller nämligen 19 imorgon så vi ska fira henne ikväll :D Ska bli kul att träffa alla tjejerna, var länge sen vi var allihoppa tillsammans. Ser fram mot kvällen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0