Bikini tjejen

Vet inte om jag har berättat detta tidigare... men isåfall säger jag det igen :) När jag och Henrik var i egypten så var det en tjej som bodde på vårat hotell. Hon hade en skit snygg rosa bikini som jag spanade in. Vi pratade aldrig med varandra under hela resan eller ens hejjade på varandra, men jag visste att hon kom från sverige. Då jag står med Maria på flygplatsen i Alanya så kommer en tjej som går mot mig, faaan vad jag känner igen henne sa jag till Maria. Sen slog det mig att det var hon, bikinitjejen från egypten. Så började vi prata med varandra, riktigt kul att först ha träffats på en plats, sen ses man igen på en heeelt annan plats, på samma tid. :)

Här ser man henne med sin coola rosa bikini! :)

( Dock inte jag som tagit detta foto! )

Kommentarer
Postat av: fia

-------------> SNÄLLA bli medlem via denna länk http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=42257 på gratismakeup. jag håller på att försöka vinna ett presentkort på KICKS eller MAKE UP STORE, vore snällt i fall ni blev medlem så jag fick värvat några vänner.. 100% gratis!!!! Tack på förhand!

2008-08-26 @ 09:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0