dåligt humör

Sitter och samlar ork för att gå ut med hunden, är så himla seg och trött. Sen är det kallt ute..uusch. Känner att jag är lite agro idag :p eller är inte taggad på någonting, kan bero på att jag har sån fruktansvärd huvudvärk. hm riktigt illa en fredags kväll som denna :) Men ska ta en alvedon och hoppas på att det släpper! :)

Igår var det dans, gck väldigt bra men vi va bara två stycken på träningen så nu tittade hon väldigt mycket på oss och rättade om vi gjorde fel, var faktiskt lite nervös för första gången.. På torsdagar har vi magdans och på söndagar då vi dansar med den andra gruppen har vi andra danser, men magdans är inte riktigt min grej känner jag. Fan hålla koll på alla muskler i magen är skit svårt + att man får ont i ryggen :p Eh eller aah, som ni kanske hör så är jag inte på bästa humöret idag, men blir nog bättre fram mot kvällen ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0