dans, skola, jobb, henrik, mitt vardagliga liv

tjenixen! Nu har jag precis kommit hem från skolan, har dock inte slutat än utan ska bara hämta gympa kläder sen bege mig till skolan igen. Känns så bra med skolan, känner mig riktigt taggad om jag ska vara ärlig. Har hunnit vara inne på åhlens på vägen hem och handlade en mapp som jag ska ha alla papper i. :)
Igår jobbade jag hela kvällen, som tur var kom henrik ut då han hade slutat jobbet och hjälpte till lite med ricky då jag skulle lägga jennfer, han är så duktig :) Sen då det var dags att åka hem hoppade vi på moppen och körde mot stockholm, det började bra med då vi kommit en bit på vägen så börjar det stört regna.. Det bara öste ner. Sncka om att man frös då vi kom in. Så vi satte på en film, satte oss ner i soffan under filten och drack varm oboy så vart det genast bättre! Men nu hinner jag inte skriva mer måste skynda mig till skolan, sen är det dansträning som gäller. Men berättar lite mer sen då jag kommer hem. kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0