det positiva med resan

Vill först o främst bara säga att vi hade det ändå väldigt kul tillsammans, och vi har klarat det bra ihop. Maria är så underbar! Orkar verkligen inte skriva något mer om resan så det här tar jag från marias blogg.
 
Nu kanske ni tror att  resan till turkiet var helt åt helvete, men det var den inte. Det var faktiskt riktigt roligt på kvällarna. Jag och Lollo har nog aldrig garvat så mycket som vi gjorde där. Vi träffade alla möjliga sorters människor från Tyskland, Holland, Frankrike så det var skitkul. De hade mer respekt för tjejer än vad turkarna hade så dem gick det i alla fall att umgås med. Vi sjöng nubbevisor på franska och lärde oss "SKÅL" på alla språk tror jag. Sen lurade vi servitörerna på hotellet att säga snuskiga saker på svenska eftersom de inte visste vad det betydde. Fan vad kul det var, haha. Eftersom vi bodde på samma hotell som fransmännen satt vi mest i poolbaren och krökade med dem hela kvällarna. En kväll gick jag ut på krogen själv med åtta killar från hotellet. Det var kul men jag fick skrika "don't touch me"  till dem hela tiden för det budskapet verkade inte riktigt gå in i deras hjärnor. En annan kväll när jag och Lollo gick ut med två svenska killar blev vi rätt packade och jag fick för mig att jag skulle göra en tatuering. Vi gick till tatueringsstället men det blev som tur var ingen tatuering eftersom lollo övertalade mig att göra den när jag var nykter istället. Stort tack till dig Lollo! Palla gå runt med en döskalle på handleden hela livet, hahah, herregud. Nej, nu måste jag sluta skriva. Men allt som allt var resan väldigt rolig även om det känns underbart att vara hemma igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0