En av våra vanliga knäppa konversationer

lollo säger:

går typ mjukis byxor bara

Narin säger:

mysigt ;)

lollo säger:

aa :)

Narin säger:

har jordens största mjukisar på mig nu

Narin säger:

får dom över huvudet haha

lollo säger:

hahhaha

lollo säger:

skulle jag vilja se haha

lollo säger:

Narin säger:

haha

Narin säger:

det får du se nångång

lollo säger:

jag har också jätte stora på mig, tappar bort mig i dom

Narin säger:

om du kommer hit hahah

lollo säger:

hehe aa

Narin säger:

jag gick vilse 1gång

lollo säger:

HAHA

lollo säger:

inte lätt att hitta ut sen

Narin säger:

vet, har dock ritat en karta nu haha

Narin säger:
lovar du skulle få plats i mina också nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0