Fest hos Narre!

Igår hade jag tänkt att bara ta en skön hemma kväll, titta på film och bara slappa. Men så snackade jag med Mika och hon skulle ut till tullinge så jag tänkte haka, men så när vi står i alvlik så snackade jag med Narre på telefonen och jag hade sagt att jag skulle komma till honom. Så jag åkte dit istället. För festen i tullinge hade jag inte nån aning om vem det var som hade, eller vad det var för folk. Så därför bestämde jag mig att åka till Orminge för där vet jag att det är roligt folk :) När jag klev av bussen i orminge kom Narre och mötte mig. När jag hade pratat med honom på telefonen lät det som om det bara var han och en till, men när jag kliver in genom dörren var det proppat med skor och musiken på max. Batteriet dog precis då jag kommit fram men så kommer räddaren Narre med en mobil laddare ;) Resten av kvällen var väldigt kul. Åkte hem vid 2 halv tre kanske klockan var, har faktiskt inte en aning. Hur som helst, Daniel skulle in till stan för att gå på krogen så då gjorde jag sällskap med honom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0