första socker pillret imorgon

Nu har jag ätit mina nya p-piller i tre veckor. Har fungerat rätt bra förutom att jag glömmer det nästan varje dag. Men kommer på det några timmar senare. Men imorgon börjar jag med första socker pillret :) Har märkt lite förändringar på mig själv, har lite extra humörsvängningar och lite känslig. Känner mig även väldigt trött men det kan ju bero på att man sover för lite. Usch och på onsdag är det jobb igen, längtar inte alls. Just för att det är så många timmar, men jag saknar mina små älsklingar så himla mycket. Känns så tomt då det inte är med mig. Ingen som tittar på dig med de fina små ögonen, inte doften av bebis och den mjuka kroppen som nuddar vid en då du bär dom. Ingen som skrattar bara genom att du säger tittut. En helt obeskrivlig känsla. Så det gilllar jag med jobbet. Man får så mycket kärlek från dom, men det tar på krafterna att ha två blöj barn runt benen. Speciellt då klockan börjar bli läggdags och båda jätte trötta. Faste det är värt allt jobb, hur trött man än är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0