förstörd...

Maria skrev precis till mig på msn, hon sa att hon fått mail från apollo om att vi inte kunde bo på vårat hotell men vi skulle få ersättning för det.. Så vi skulle få bo på ett annat hotell som inte alls var i närheten så bra som vårat. Fick se bilder och det var med som en mardrömm. Fan vad jag vart ledsen.. sen as garvar hon och säger att hon skojja. AAAHH!!

Maria says:
fick mail från apollo
vårt hotell är typ problem med så vi ska bo på ett annat
men vi får ersättning för det
Maria just sent you a nudge.
Lollo says:
va????
näääe äre sant??
Maria says:
mmmm
Maria says:
jag kollade hotellet
Lollo says:
men var ska vi bo då?
Maria says:
det ligger 4km från stan
Lollo says:
aha okej... nääääääääääääeeeeeee
Maria says:
200 meter till stranden
Lollo says:
men neeej
Maria says:
HAHA SUCKER
Maria says:
jag skojjar ju

PUH! snacka om att bli lurad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0