jihooo!

Nu har jag äntligen fredagen i skolan avklarad woho! Så nu börjar helgen. Härligt! Ikväll blir det bara en lugn kväll, hade först tänkt att gå på kräftskiva men kände att jag inte orkade sen har jag lovat att umgås med pojken min ikväll. Imorgon frågade pappa mig om jag kunde sitta barnvkt åt ungarna några timmar, men njae känner mig inte så taggad den ända dagen typ då jag kan göra vad jag vill, så nå barnvakt blir jag nog inte imorgon. Får se vad jag  hittar på. Finns en hel del saker som händer på helgerna. Ska iallafall försöka ta mig till solariet för att sola lite, färgen har börjat försvinna, flagnar massor på armarna. Men det är så jobbigt att ta sig till solariet och sen ha tid att ligga där i 20 minuter, får se hur det blir. Idag har jag iallafall tänkt att gå till centrum och handla lite grejer, bla det där blocket som jag snackat om i mer än en vecka nu :) Sen skulle jag behöva handla ett par nya jeans. Får se hur mycket jag hinner. Känner att min dag inte haft något flyt alls.. Började med att jag kommer till skolan klockan 8 och vi börjar 20 över 8. Tiden tickade på och tillslut blev den 20 i nio. Fan var är alla? tänkte jag. Bara jag och Sandra som satt utanför i korridoren och väntade, något skumt var det ju. Självklart! Vi ringer en annan tjej som går i klassen och det visade sig att idag skulle vi börja klockan 9. Vafaaan!! Jag som var så trött och ansträngt mig såå för att för en gångs skull komma i tid :) men men. I tid det var jag :) Då dagen är slut och jag går mot torget där min buss ska gå så åker den precis, jaha det var ju kul :S så satt där i en kvart och roade mig själv genom att titta på allt folk som gick förbi. Nu är jag iallafall hemma och väldigt trött. Ska ta och dricka lite kaffe så kanske jag piggnar till innan jag ska åka till pöjken min! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0