kvällen igår, vild och galen

Hejsan hoppas!
Vaknade klockan elva imorse av att min mobil ringde. Men kände mig faktiskt väldigt pigg :) Jag åkte till Kia igår kväll  tillsammans med Mikaela och Pernilla.  När vi kom in genom dörren så kände jag redan då att det var segt, älrigt talat så tyckte jag det var skit tråkigt. Men det var bara en stund  på kvällen. Senare vart det mycket roligare. Bella och Emelie kom och satte igång sanning och konka. Kia hade på sig en tröja där det stod festprisse på. HAHA men det passade inte riktigt. Vi försökte allihoppa hur många gånger som helst att höja lite så man kunde höra musiken men Kia gick och sänkte. Så någon dans vart det inte. Jag kände mig lite som en jojjo igår, Kia var riktigt speedad igår och vände mig upp och ner och så ropar han till Jim att han ska fånga. Så kastar dom mig fram och tillbaka i luften, usch fan vad läskigt det var. Kommer inte riktigt ihåg vad klockan var då vi åkte därifrån, bella och emelie hade gått lite tidigare men vi möter dom på vägen mot tuben, då ser vi Bella sitta och bada i fontänen haha.  På tunnelbanan sen så försökte det övertala oss att vi skulle hänga med på efterfest i orminge, det hade varit skit kul men jag var så himla trött så kände att jag bara ville hem och sova. Sen är det alltid skönt att vakna i sin egen säng :)

Kommentarer
Postat av: Bella!

Men lollo det var mysigt att bada :D

Sanning och konka var ju skitkul, vi är galna lollo! ses snart igen? puuuuusspuss

2008-08-03 @ 23:00:19
Postat av: lollo

haha så söt du gumman! aa, absolut det måste vi göra :D sanning och konka var kul ;)puuss

2008-08-04 @ 17:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0