lite franska

Lärde mig lite nya ord av fransmännen i alanya! det mesta fick vi lära óss var då de sjöng nubbe visa på franska och de här orden var med.

-Lesch my shot - Slicka min fitta
-Sys my bit- Sug min kuk
-Ilbonde- stånd

Haha
jag och maria gick runt och sa det hela tiden, inte fören sista dagen typ fick veta vad det betydde, det var det mest användbara orden vi skulle kunna då vi kom till frankrike sa dom.

Åh måste berätta om en kille som jobbade på hotellet, riktigt snäll faktiskt. Vi lärde honom ni vet då man formar fingarna som ett L i pannan( som betyder loser) sa vi att killar gör till tjejer i Sverige och det betydde Love. Haha dagen efter då vi sitter i resturangen gör han så! fan vad vi skratta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0