moppen har kommit!

Aloha alla sköningar!
Kom precis in från att ha varit ute och köpt lite mjölk. Idag var första dagen som jag var i skolan, herregud vad trött man var. Speciellt imorse, hade riktigt svårt att komma upp ur sängen. Imorse kom Frisk hit och skulle vänta på att henriks nya moppe skulle komma. Eftersom han var ledig idag och Henrik hade jobb. Efter lektionerna i skolan åkte jag tillbaka hem för att hjälpa frisk med moppen. Precis då kommer Henrik i ambulans bilen och skulle kolla hur det gick för oss. Så undertiden passade jag på att hoppa in i bilen och titta på alla grejer som fanns där, riktigt spännande ;) Då vi äntligen var klara skulle jag o Frisk gå till centrum för att handla lite saker. På vägen stannade vi och fettade oss lite, båda var sugna på pizza så så vart det :) Han hade fått i uppdrag att handla en skjorta till hans tjej Millan som hon ska ha imorgon kväll på jobbet, så jag fick bli provdockan för att se så det skulle passa på henne! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0