nu ska jag säga det

Godagens alla trevliga.
Går kvällen var väldigt rolig, var först ute på middag med min käre kusin sen gick jag till erika, tillsammans med John och Ludde så förade vi lite. Senare åkte vi till Malin på fest, men efter bara en timma då jag varit där bestämmer jag mig för att åka därifrån. Var väldigt seg och otaggad så hade inte så stor lust att stanna. Idag har jag bara tagit det lugnt verkligen segat. Somnade en stund på eftermiddagen så skönt men var tröttare än innan då jag vaknade och skulle gå upp. Men nu har jag fått lite energi och ska precis börja fixa till mig lite innan jag åker till Solna. Hade totalt glömt bort att jag hade dansträning idag och hade redan lovat Henrik att jag skulle komma till arlanda för att möta upp honom då han landat, så idag blir det ingen dans tyvärr. Men nog lika bra det, är fortfarnde inte riktigt frisk. Ha det bra! oh ikväll har jag en sak jag ska säga till henrik, hoppas han tar det bra, eller okej iaf. önska mig lycka till :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska du säga?

2008-08-25 @ 16:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0