onsdagens jobb, bara sol

Hej alla goa o glada. Nu har äntligen onsdagen passerat, vilket betyder att jag är ledig tills nästa onsdag. Jobbar från 11.30 till 23.00 men jag ska inte klaga, jag är ju ledig alla andra dagar i veckan. Men jag måste säga det att det är rätt tufft att ta hand om två blöjbarn samtidigt. Men eftersom jag är så duktig så gick det galant ;D Igår stanna jag kvar ute i sigtuna och bara tog det lugnt, solade och gick på promenader, såå lite färg fick man nog. Men Hade hand om lillebror då med men det gick jätte bra, så skönt han sover nästan hela tiden så fick en massa tid för mig själv ute i hängmattan. Nu har pappa äntligen fixat poolen, glasklart vatten så nu längtar jag bara att få hoppa i. Hoppas att det är fint väder nästa vecka. I helgen skulle det dock kunna regna och åska, men det behövs kanske eftersom det varit så varmt nu ett bra tag. Förlåt att jag inte hunnit skriva så mycket sista dagarna. Har jobbat i onsdags och igår så hade jag inte tillgång till dator hemma hos pappa. Men brukar annars försöka skriva lite varje dag.
Just nu lyser solen, hoppas på att det håller i sig. TÄnkte gå ut och lägga mig ett tag i solen. Får se om det blir av.  Är lite seg idag har inte ens hunnit äta frukost än.  Och klockan är tio över 12.  Usch hatar när jag bara sitter och slappar bort dagarna.  Igår kväll fick jag skjuts av Jocke hem, han hade jobbat på min pappas garage. Jocke är min pappas ex flickväns barn. Så vi åkte till Kista för att träffa allihoppa var ett bra tag sen. SÅ träffade jag liasyrran med, men hon skulle till pappa imorgon så vi ses nog snart igen. Klockan vart rätt mycket innan jag kom hem. Stannade på middag och pratade en hel del. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0