picknik med maria

I tisdags satt jag och Maria i en park, sjöng och drack vin. Riktigt mysigt var det. VI hade bara tänkt att ta ett glas vin men det vart dock några fler.. Så när jag vaknade dagen därpå kände jag mig fortfarande lite lullig. Maria sa då vi satt på filten att det var en kille som kollade på oss och jag sa att hon började bli full och bara snackade i tröttmössan. Efter att hon sagt det några gånger så gick jag fram för att se efter. Men såg ingenting så jag ropade till maria att det inte fanns någon här. Men så precis bakom busken stod det en rätt ung kille som tittade på mig och jag sprang tillbaka till Maria. Trodde inte det var sant. Jävla äckel. Jag vart faktiskt rädd för han gick förbi oss tidigare den kvällen och tittade på oss, otroligt mycket och sen börade han le. Han verkade lite konstig och några timmar senare står han där bakom busken och tittar på oss. Men Maria fick mig att lugnt ner mig och vi fortsatte ha kul.  Musiken vart allt högre och jag o maria allt fullare. Sen åkte vi hem till solna och resten ska jag inte berätta. Klockan 6 ringde väckaklockan och jag följde med maria till tunnelbanan innan jag själv skulle åka till jobbet. Några bilder från marias blogg


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad roligt att vi sitter och dricker öl på bilderna när vi skriver att vi drack vin. Vilket vi gjorde också!

2008-08-03 @ 11:54:01
Postat av: lollo

hahaha aa ;)

2008-08-03 @ 12:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0