porrfilm

Nu ska jag ta och berätta en sjuk grej. Min kille berättade för mig då han kom hem för ett tag sen efter att han varit ute med några av hans kompisar om att dom ska göra en porrfilm. Först trodde jag det var ett skämt, bara en dum grej dom snackat om, men nej, de stämmer faktiskt.. Nu har det gjort en hemsida på nätet som de håller på med som snart är klar tror jag. Har lovat att nämna den för att uppmärksamma folk om att gå in och titta. Men säger inte vad sidan heter först när den är klar. De har redan bestämt scener och allt annat. Dom ville att en av mina bästa vänner Maria skulle vara med, men svaret vart nej. Vilket jag vart väldigt glad över. :) Men nu har det kommit flera som sagt att de vill vara med. Inte bara tjejer utan även killar. Så när filmen är klar ska dom skicka den till ett bolag. Aldrig varit med om att någon är så porr intresserade som dom... det slår verkligen alla rekord. Snackade lite med Millan och det här om filmen, och vi båda tycker dom minst sagt är lite töntar!! Får se hur det här med filmen slutar, ska iallafall blir kul att se slutresultatet, då filmen är klar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0