skolstart

Idag på dagen har jag tänkt att handla lite saker inför skolan, måste ha ett nytt block, kalender, mapp och lite annat. Nu blir det plugg resten av året. Ska plugga som fan! Fast det roliga är att jag säger alltid så då skolan börjar, sen efter en vecka så har jag redan ledsnat :) Men nu ska vi inte vara sånna, utan hoppas på att jag kan hålla det denna gång ;D hmm.. aah vi får väll se hur det går.
Senare ikväll ska jag kanske ut på middag med kussen, han har jämt så mycket att göra då han kommer till stockholm men vi har sagt att vi ska ses i helgen så vi får väll se om det blir idag eller imorgon. Juste, åh jag hade glömt bort att det var fredag idag. Nu vart jag glad. Inga planer än så länge men det brukar gå fort innan det ändras. Får se vad man hittar på. Sitter fortfarande och deppar lite över att kameran och mobilen försvann på resan, men det är sånt som brukar hända på charter, men ändå. Att vi kunde vara så dumma?! Orkar inte sätta in alla nya nummer o shit. Hmm är nog lite lat av mig :P ha det gött allihoppa puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0