Slappt!

Sådär, nu är jag hemma. Jag och mamma åkte och handlade lite på vägen hem. Nu har hon gett sig ut i regnet med några kompisar och ska plocka svamp :O Fattar inte hur man kan vilja gå ut i det här vädret?! Är väll något jag aldrig kommer förstå. Idag har jag faktiskt planerat min dag åt att bara ta det lugnt. När jag planerar så brukar det aldrig bli som jag tänkt, utan hittar aldrig på något annat. Får väll se hur det bli idag, om det blir några andra planer! Har tänkt att ladda lite energi inför imorgon så jag ska vara med barnen. Så blir väll film, data och lite annat slappt idag. Ska precis ta och käka lite vatten melon, det är så himla gott. I love it! Sist jag åt det var då jag var gravid, och då fick jag inte behålla mycket av det. Så hoppas att det är lika gott som som jag tyckte innan jag åt det då jag var gravid!! Idag har jag tagit första sockerpillret är lite nervös nu på hur min kropp kommer reagera på att jag inte tar p-piller den här veckan. Hade ju en hormons rubbning och är rädd att det här nu påverkar kroppen men vi får väll se. Hoppas på att allt snart ska bli som vanligt. Men jag klarar mig bra ändå ;D Att det skulle bli alla dessa konsekvenser efter aborten hade jag inte en aning om.. Men som man brukar säga, man lär sig av sina misstag. Vilket jag verkligen har gjort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0