solna centrum

Nu har jag varit till solna centrum, Pratade med maria i telefonen och hon sa att hon var på väg till donken, det lät så  himla gott så jag var tvungen att gå dit, så tråkigt att gå själv men jag hade henne på luren och hon satt också på donken, fast dock inte på samma som mig. Men det funkade rätt bra ändå hade väldigt trevligt :P Sen skulle hon börja jobba igen och jag ringde mamma ist, då jag skulle handla bananer godis och lite annat.. :) Så pratade med henne resten av stunden i solna centrum. Ska precis hoppa in i duschen nu, sen sätta på en bra film och käka lite godis. Har varit så himla godis sugen de senaste dagarna, mer än någonsin faktiskt. Måste var p-pillerna tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0