Strömavbrott

Idag när jag vaknade satte jag på en film och skulle precis varma en macka i mikron för att den var fryst. Men precis när jag vrider upp på hur mpnga minuter den ska vara inne så slocknar tvn och alla lampor slocknar. FAAAN!! Jag som skulle duscha och allt, men inte det lättaste då det var svart som natten. Så det fick jag strunta i. Kollade där ström grejen sitter  ute i hallen men det var lite svårt dör ingen ficklampa hade jag men tyckte allt såg bra ut ochspakarna såg ut att sitta där de skulle. Inte först vid 5 så säger sven ( mammas kille) att han kan komma och titta om han hittar något fel. När han äntligen kom så gick det bara nån minut innan han satte på strömmen igen. HMM.. då var det en spak som hade åkt ner och all el var av. Irriternade verkligen. Så glassen i frysen är väll helt smällt :P inte vågat titta riktigt än. Snart kommer Henrik hem från jobbet då ska vi ta och laga lite mat. puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0