telefon med syrran

Herregud, nu har jag snackt i telefon med syrran i 1 timma och 45 minuter, mitt öra lysar så rött det är, min röst är nästan försvunnen och mitt huvud bultar. Har dragit igenom det senaste halvåret om ALLT som hänt, hon sa mycket bra saker, stöttar i ur o skur vad det än är, och ger mycket bra råd då man är förvirrad. Tur man har systrar :) Hon har fått mig att inse många saker både om mig själv ooch några andra. Känns alltid så bra efter jag pratat med henne. Inte alla som har en sån underbar syster som min :) jag älskar henne <3

Synd bara att vi bor så långt ifrån varandra, hon bor i luleå och jag i stockholm. Så för det mesta blir det att vi pratar på telefonen. Men snart har jag tänkt att åka upp till henne. Blir nog på höstlovet. Då ska vi hitta på många kul saker ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0