typiskt oss jue..

HAHHA, jag och maria har hela tiden trott att det var euro man hade i turkiet, men nee det är lira. haha hade varit så typiskt oss och komma dit med euro^^. Men nu är det fixat, eller vi ska åka och växla lite senare idag. Vet inte om jag hinner skriva så mycket mer nu, ska väll försöka skriva ett inlägg ikväll, då jag är hos maria och berätta lite om hur resfebern börjar komma. Hm inatt kommer det nog blir svårt att sova, jag och maria kommer väll ligga och snacka hela natten :P vi brukar vara rätt duktiga på det :) Aja ne bäst man gör någon nytta! Måste hinna få allt klart.

Ni märker kanske att man börjar bli lite nervös eftersom jag de senaste inlägget bara skriver lite samma grejer som nu om att jag ska packa och så :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0