22 timmar kvar!

Åh inatt åker vi! eller klockan 4 imorgon bitti. Kan inte riktigt förstå det än. Men fan vad kukl vi ska ha ;D Hej föresten alllihoppa!! Inatt gick jag inte och la mig fören vid tio i tre. Så planen om att llägga sig tidigt gick ju helt åt skogen.. Filmen jag tittade på igår, Enough, var lika bra som alla de andra gånger jag titta på den, kommer aldrig tröttna på filmen. Som vanligt satt jag där med tårarna i ögonen och kroppen på spänn. Men denna gången hade jag mamma bredvid mig inne på mitt rum men hon somnade efter halva filmen och sov som en stock, så bra tyckte hon filmen var ^^ Fast ifs var klockan rätt mycket. Hur som helst när jag tillslut kommit mig till sängs så kändes det som att det bara nån halv timma efterår ringde, men så visade sig att klockan redan var halv tio. Så dags att då upp.. Det var min kära mormor som åter ringde igen för att påminna mig om att vara försiktig och inte dricka för mycket och så ni vet.. Väldigt söt är hon iallafall. Men var lite på dåligt humör att man vart väckt men så ser jag ett sms där det står "God morgon lollo fina :) time to get up hun puss." Klart man inte kan vara på dåligt humör du heller! Så min dag vart räddad tack vare ett sms. Nu har jag precis slängt in kläderna i tvättstugan och ska snart börja packa lite.. pussah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0