en minut ledigt?

Hej älla kära läsare!
Nu har jag äntligen tagit mig lite tid till att sätta mig och skriva. Har haft fullt upp hela dagen.
Började med att jag åkte till frisören, hade tid klockan halv 2. Färgade utväxten så nu känner jag mif väldiigt blond. Men det bli nog bra efter några tvättar. Har bestämt mig för att till vintern ska jag göra håret lite mörkare och ha massa blonda slingor, eller vi får se hur det blir. Efter att jag varit hos frisören åkte jag och mamma och handlade skor, mat och lite annat. Klockan vart plötsligt väldigt mýcket. Vi var förbi hos pappa en snabbis också, jag fick min lön så nu känner jag mig lite rikare ;D När vi kom dörifrån var klockan redan lite innan fem, så jag och mamma åkte och plockade upp henrik efter han jobbat klart. Hans moppe vart stulen i helgen.. Han var jätte tröttt och orkade inte åka komunalt, det tar ett tag att komma hem med pendeltåg från uppland väsby. Resan dit var dock väldigt rolig. Ingen av oss visste vart det var vi skulle åka men tillslut såg vi en ambulans framför oss ( som ni kanske vet jobbar henrik inom ambulansen) så vi tänkte att den ska säkert till stationen. Efter ett tag sen vi att det är henrik som körde, då vart det genast lite pinsamt eftersom jag och  mamma körde efter i baken för att inte tappa bort oss :P Sen fick jag följa med in på stationen och titta, riktigt kul :) Sen släppte hon av oss hemma. Var så himla trött så vi gick och la oss en timma innan jag skulle åka hem till mamma och umgås lite. Känner att jag skriver väldigt mycket detaljer :P Hur som helst. Imorgon är det bara några timmar kvar sen åker vi till alanya. Woho! Har massor med saker att göra innan resan :S vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt faktiskt.

måste hinna tvätta o packa imorgon, sen ska jag möta upp maria växla pengar o efter det ska vi till hennes syrra o ladda in lite party musik på ipoden. Hmm.. bäst man lägger sig tidigt så man orkar upp imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0