tröttmössan! städ dag

Hej alla goa och glada!
Börjar bli lite less på att det hela tiden ska regna och vara kallt. Känns som om hösten redan börjat komma :S Får hoppas att det kommer någon väme snart igen. Idag vaknade jag hundra gånger tror jag innan jag tog mig upp ur sängen. Henrik är en sån himla tröttmössa. Väckaklockan ringer minst 10 gånger innan han kliver upp. När han tryckt på snooze så direkt då han lägger ner mobilen sover han igen, fattar inte att man kan somna så fort. Aja hur som helst. När han äntligen kommit sig iväg till jobbet och jag somnat om så börjar grannarna borra och hamra..Riktigt irriterande. Jag försökte titta på film här på morgonen men inte det lättaste då man inte hör ett ljud av vad dom säger, visst finns det text men ni vet säkert själva, hur kul blir en film där det inte finns något ljud?? inte ens värt att försöka titta. Så jag gjorde en ungspannkaka istället. Riktigt god vart den :) Råkade dock ha i lite för mycket mjöl men det var för att jag samtidigt pratade med maria på telefonen. Idag har jag tänkt att bara ta det riktigt lugnt och vara med Henrik, låter ioförsig som alla mina andra dagar  men ofta blir det ju inte så som jag sagt fast idag ska jag hålla det. Har även tänkt att försöka städa lite. Det jobbigaste är ju bara att komma igång sen går det undan. Nu har jag nästan alla mina dagar planerade innan resan, lite oklart om vad som händer på fredag annars är det fullt upp hela tiden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0