9 Dagar kvar till jul!

Nu är det bara nio dagar kvar till jul. Helt otroligt vad fort det går. Jag och Henrik har stenkoll eftersom vi har våra choklad kalendrar haha. Igår då jag och Henrik gick i solna centrum tittade vi lite på julklappar och nu vet jag äntligen vad jag ska köpa till honom. Kan ju tyvärr inte skriva det här..

Imorgon ska jag åka hem till mamma och hämta en sak som är til Henrik i julklapp sen ska jag även til solna centrum och handla lite julklappar till både mamma, Sven ( mammas kille) och Henrik. Så mysigt med jul. I år ska jag vara med Henrik och hans familj på blid ö. Känns lite nervöst och konstigt eftersom att jag inte ska vara med min familj. Men ska bli kul att fira jul med pojkvännen för första gången!

Var hemma från skolan idag för att jag har 38,4 i feber så jag känner mig inte så bra faktiskt. Orkar ingenting. Men idag måste jag plugga. Har tre arbeten i vårdpedagogik som ska vara inne till imorgon. Usch!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0