Bästa födelsedagen nånsin!

Hej allaihoppa! Har heft en helt underbar helg! I fredags kom Henrik hem med jätte vackra blommor som vi har på bordet i vardagsrummet. På kvällen var jag, Maria och Henrik ute och åt middag på Bambo Palace det är den bästa resturangen jag vet. Henriks mamma satt hundvakt åt vår lillponke VIlle. Hon hade haft fullt upp och var rätt trött då vi kom vid tio för att hämta Ville. Maria åkte hem och jag och Henrik mötte upp Mika och fortsatte hem till oss. Vid 11 åkte jag och Mika till gamla stan för att gå på huset där vi skulle möta upp Erika, John och Ludde. Då vi precis kommit längst fram i kön så bestämmer vi oss för att gå därifrån. Vakterna ropade efter oss och bad oss komma tillbaka haha. Men vi gick istället in på after där vi hade en stört härlig kväll.
Jag vart helt kär i vakten, Christian, som jobbade där, han var så himla snäll och gullig. Han bad oss sätta oss vid ett bord där hans vänner var. Dom var jätte trevliga. Ena killen frågar om han får bjuda på nåt och precis då jag säger nej så säger Mika att jag fyller år! Och han beställer in en flaska champange. Sen ställde han sig upp och började sjunga, jag mår hon leva och HELA krogen hakade på och sjöng. Lite pinsamt var det faktiskt. Alla ville bjuda och tillslut var jag as packad. När klockan var vir tre och krogen stängde så åkte jag hem. På hem vägen pratade jag med Niklas (kompisen) hela vägen. När jag kom in genom dörren så la jag mig på sängen och däcka direkt. Vaknade klockan nio, bakis som faaan. Jag som skulla ha gäster, hur skulle det gå? tänkte jag. Var femte minut sprang jag på toan och var tvungen att spy. Riktigt länge sen jag var så full. Usch, så det vart henrik som fick städa hela lägenheten. Men tillslut så drog han med mig ut då vi skulle handla, vilket var riktigt skönt, att få lite frisk luft och få röra på sig så jag kände mig mycket bättre då vi kom hem. Vi hade fullt upp hela dagen igår. Först var Frisk här och skulle spela lite tv spel. Precis då han gick kom min pappa och lillasyrra. Vi åt tårta och spelade tv spel :P Sen precis när dom gått kom Henriks mamma, mormor och morfar på middag. Vi hade det jätte mysigt och satt och tittade på foton både från engalnd och egypten resan. Riktigt kul! Man längtar tillbaka så. Sen när dom gått hem var klockan vid 11 och jag och Henrik satte oss i soffan, helt utmattade. Men det var en helt perfekt födelsedag! tack allihoppa för allla gratulationer och presenter!

Jag har fått massa fina presenter, mobil, massa pengar, en spa weekend, kryssning, presentkort, kläder, nagel och hud vård och lite andra saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0