Hänt mycket!

Hej allihoppa!
Känns som om det var evigheter sen jag skrev i bloggen. Har haft så himla mycket att göra hela tiden så jag har faktiskt inte hunnit sätta mig vid datorn. Hade en jätte bra julafton tillsammans med älsklingen och hans familj, det ända som jag vart lite ledsen över var att jag missa kalle anka.. Det är ju ett måste att se på. Men det får bli nästa år istället. I lördags åkte jag, Henrik, mamma och Sven till min morbror. Skulle fira hand tjej som fyllde 50. Innan vi skulle åka så skulle självklart min morbror visa sin studio för Henrik och spelade lite elgitarr också. Henrik såg lite förvånad ut då morbror började spela. Han är sjukt duktig!!! Så han spelade en bit på typ 30 låtar från deras cd som dom ska släppa i sommar! Den måste jag ju köpa då skivan släpps, trots att jag inte tycker det var så bra musik, riktigt gubbrock :P

Igår var Frisk och Millan här på middag. Jag och Millan pratade lite om vad man skulle ha på sig på nyår och jag har faktiskt fortfarande ine riktigt bestämt mig. Men det löser sig nog, blir väll som vanligt att man bestämmer sig samma dag! Nu är det inte länge kvar fören det är år 2009. På nyår ska jag och Henrik hem till Frisk och Millan, först äta middag där sen dra på fest hos Millans syrra :) Skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0