Härlig lugn helg!

Hallå på er! :D

Har varit lite dålig uppdatering på sista tiden men jag har inte orkat eller hunnit skriva. Men nu så!

I fredags skulle jag ut på krogen med en massa tjejkompisar. Men jag kände mig väldigt hängig och hade feber hela dagen så jag kände mig inte så pigg på att gå ut då. Så kvällen spenderade jag hemma med Henrik i soffan och tittade på idol! Väldigt mysigt. Sen var det ju riktigt spännande med Idol finalen. Både Alice och Kevin är vinnare tycker jag  dom är så otroligt duktiga. Sen att Kenvin vann tycker jag var helt rätt!

I lördags så var jag och Henrik hos hans kusin Johan. De hade både förlovning och examen fest. Vi kom dit vid halv 4 och käkade med släkten. Sen vid 8 kom det en massa vänner till Johan och Therese då de andra hade åkt. Det var jätte kul men vid halv 10 så åkte jag och Henrik till Alvik för vi var tvungna att hämta Ville som var hos Maria.

Sen igår gick jag och Henrik i solna centrum och tittade lite på kläder och annat. En riktigt härlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0