Hej på er, bakdags?

Förlåt att jag är lite dålig på att uppdatera min blogg, förut skrev jag flera inlägg om dagen men nu hinner jag tyvärr inte utan blir mer varannan dag tyvärr. Imorse började skolan klockan tio i tio. Då klockan ringde vid halv 8 så tröck jag på knappen, som tyvärr var stänga av knappen. Jag som trodde jag tröck på snooze. Så jag somnade om och vaknade inte fören vid halv 11. Henrik var ledig idag så vi båda låg och sov som grisar. Skulle bara ha två lektioner idag. Så jag tänkte jaja, får väll gå till nästa istället då som börjar klockan 20 över 2. Satt och pluggade en massor och inte först vid 10 i 2 tittar jag på klockan och insåg att jag skulle börja om tio minuter :S Jag hatar att komma försent så när jag var påväg till tunnelbanan så ångrar jag mig och bestämmer mig för att gå hem igen. Hur korkad är man?! Aja, så nu ska jag bara vara hemma och plugga. Är ju bara två veckor kvar i skolan så bäst man jobbar på. Ska snart gå upp till Ica och handla hem lite mjölk och annat. Funderar på om jag kanske skulle ta och göra lussebullar ikväll.. hmm kanske det! skulle vara supeeer gott :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0