Jul myspys

Idag var jag hemma från skolan, igen... Feber och hängig. Henrik började inte fören halv tre idag vilket betyder att han slutar väldigt sent. Så ikväll blir det ensamt, bara jag och Ville.
Jag har bara legat och slappat hela dan, orkar inte så mycket. Varit ute på några korta promenader med VIlle såklart men sen har jag bara varit inne. Pratade med maria i telefon nyss. Hon ska komma hit och göra mig lite sällskap. Vi hade tänkt att baka lite peppakakor och lyssna på jul musik så kanske man får lite julstämning! Just nu känns det inte alls som att det snart är jul. Jaja det kanske kommer. Men måste ta på mig lite kläder och hinna skriva ett arbete innan hon kommer så det är bäst att jag skyndar mig! Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0