Julklappar

Igår kom maria hit vid fem ungefär och vi bestämde oss för att gå till solna centrum för att shoppa. Vi var inne i nästan alla affärer men hittade inte en ända snygg fest top. Men däremot hittade jag julklappar till Henrik. Först hade jag tänkt att köpa en clone a willy, men sen kom jag på att det är ju liksom mer till mig. Så det får bli en annan gång. När affärena hade stängt gick vi lite ledsna hem över att vi inte hade hittat några kläder. Men men, så idag skulle Maria in till stan och kolla istället. Vet inte om jag ska ta och möta upp henne, var ju inte på avslutningen idag för att jag har feber så jag vet inte om jag kommer orka gå på stan. Hm jag får se.

Juste! Igår ringde papsi och ville att jag skulle vara med dom på julafton, för att jag var hos mamma förra året. Åh nu har jag jätte ångest eftersom jag har sagt till Henrik att jag ska vara med hans familj. Men ändå vill jag ju vara med min familj eftersom jag inte träffar dom så mycket längre... åååh jobbigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0