Lilla Julafton

Igår var jag och Henrik hemma hos hans mamma tillsammans med hans mormor och morfar och hade "lilla julafton". Eftersom vi ska till blidö och fira jul med hans kusin, mobror och några till så har vi sagt att vi inte ska ge några julklappar till varann för att det blir så många man ska köpa till. Så igår träffades bara vi fem och delade ut julklappar och åt lite jul mat. Det var riktigt mysigt. Trots att vi hade sagt att det inte skulle vara så mycket julklappar vi skulle sköpa så vart det en massa ändå. Så nu har vi fått mer bestik, en ny badrumsmatta ( en lika dan som vi har fast begie), nya badlakan och handukar, bio biljetter, jätte söta tomtar. Sen fick jag smink från clinique och Henrik fick lite kläder :) Så igår då vi skulle hem hade vi en jätte stor påse med oss med alla julklappar,men jag hade Ville så det var Henrik som fick bära den tunga påsen!

Idag ska jag gå till solna centrum och handla lite galjar och annat för att kunna hänga upp lite kläder och fixa uppe på vinden så vi kan sortera ut sommar och vinterkläder. Sen är det även storstädning som står på listan över vad som ska gäras idag. Så det blir inte mycket til att slappa. Vi kanske hörs senare! Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0