Lördag!!

Godmorgon! Känns så skönt att inte vakna upp bakis vilket typ alla andra är som jag har pratat med. MEn jag är otroligt trött trots att jag sovit många timmar nu. Jaja så kan det vara ibland. Idag ska jag träffa Maria vi har tänkt att vi ska baka :) Men  först ska jag nog åka in till stan eller fridhemsplan. Ska gå in på designtorget och byta  en ljusstake som jag fick av Henriks mamma i födelsedagspresent. Har pratat med Henrik, jag känner mig så dum om jag gör det men samtidigt så är det väll kanske bättre om det är nåt annat jag hellre vill ha. Den var jätte fin men eh jag vet inte riktigt har tänkt att lämna tillbaka den och använda pengarna till att köpa en platttång istället!

Ikväll vet jag inte rikitigt vad jag ska göra. Henrik slutar vid sju men jag vet inte om han kommer hem eller om han ska hitta på nåt annat, imorgon börjar han tidigt så jag tror han bara ska ta det lugnt. Jag känner verkligen inte för att dricka så jag funderar på om jag ska stanna hemma och mysa med honom ikväll igen. Eh jag får se vad jag känner för lite senare..
Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen och sen börja röra mig in mot stan. Ha det gööött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0