naglarna fixade

Nu har jag suttit i nästan fyra timmar och fixat mina naglar. Böev helt tokig tillslut. Men nu är dom långa och fina. Det som tog mest tid var nog nr jag skulle måla franska manikyren, jag är så himla petig och om det inte blir PERFEKT, så tar jag bort allt och börjar om! Men nu är jag nöjd :) Lite svårt att skriva på tangentbordet dock, kommer åt en massa andra krappar med, än den jag trycker på.  Imorgon börjar jag klockan ett, så himla skönt med sovmorgon! Men ska ta och tvätta lite innan jag går till skolan. Nu har jag och henrik tilltat lite på kryssningar och vi tror att vi ska åka på hans födelsedag i januari. Vi funderade på om vi skulle ta spat i samma veva.. eh vi får se hur det blir! Nu ska jag ta och titta lite på tv sen gå och sova. Vi hörs imorgon, sov gott ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0