Nyår och jag är sjuk

Aaah det sugeeer!

Igårkväll kände jag mig lite hängig, Henrik sa att jag inte såg riktigt frisk ut. Hade ont i halsen och feber som vanligt. Då jag vaknade imorse så kändes det bara dubbelt så värre. Har precis varit ute med Ville och nu sitter jag helt slut här vid datan. Ville har blivit lite bättre i magen iallafall men vi  får se hur vi gör ikväll. Han ska nämligen vara hos Henriks mamma då vi ska ut men hon ville inte ha honom då han har diarre, vilket jag förstår. Men mamma ringde precis och sa att  hon kunde komma hit isåfall men jag får se hur jag mår sen, just nu känner jag mig inte så pigg eller taggad på att festa. Varför skulle jag bli sjuk just nu för? Irriterande! Jaja, idag ska jag och Henrik åka och handla lister till köket, sen kommer mamma hit med två kompisar som ville träffa lilla Ville. Dom bor annars i grekland men kom hit innan jul och ska stanna nån månad till. Så då får man passa på att ses :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0