Snart Julafton!

Herregud, det är ju julafton imorgon! Jag har varit helt dagvild sen skolan slutade. Idag ska jag bara ta det lugnt, fixa naglarna och hitta nå kläder man ska ha på sig imorgon. Mamma kommer hit om ett tag med lite julklappar och sånt. Hm jag har lite ångest för att jag inte har köpt något till henne. Men hon säger hela tiden att hon inte vill ha något då jag frågar vad hon önskar sig.
Imorgon åker vi till blidö över dagen och firar julafton, på fredagen ska vi hem till Henriks mormor och morfar på middag och lördagen ska jag, mamma, hennes kille och Henrik åka till västerås till min morbror och fira hans tjej som fyller 50. Så då blir det stort kalas. Var länge sen jag träffade dom så det ska bli kul. Han är gullig min morbror, eller det vet jag inte om han är, men han är galen, de är han!! Sen är det en massa kusiner där till mig, men jag vet faktiskt inte vad alla heter tyvärr det är en hel del... Men det ser jag fram emot. För att skryta lite så ska jag berätta att både martin han i e-type och att Lasse åberg kommer. Min morbror spelar nämligen i ett band och varje gång jag är där så är det alltid kändisar där ;D Som tradition då vi kommer ska han alltid visa sin studio för allihoppa och självklart spela lite då med!

Men nu ska jag ta och gå ut med Ville sen sätta igång och fixa mina naglar.
Om vi inte hörs mer innan jul så hoppas jag ni får en riktigt God Jul!


Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0