Min dröm!

Inatt har det varit en rätt jobbig natt, jag har som vanligt drömt mardrömmar, men vaknade av att Ville hulkade vid min huvudkudde och var tvungen att spy. Lite äckligt! Men jag hann precis sätta ner honom på golvet innan det kom upp nåt :P Snart kommer mamma hit och ska lämna lite saker. Idag blir det bara en lugn dag, ska hänga tvätten då den är klar och sen städa lite om jag orkar. Idag jobbar Henrik kväll igen men från imorgon så börjar han jobba dag! Det ska bli skönt. Men nu måste jag gå ut med Ville på en liten promenad innan mamsi kommer. Vi hörs.

Tittade precis på ett tv program där Zac var med,
Finns det någon snyggare än honom? Aah min dröm man!












      











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0