tråk dag

Halloj! Idag skulle jag börja 11.40 och ha idrott. Men jag vart hemma. Min feber som jag har haft i några månader nu trodde jag hade börjat försvinna men när jag vaknade idag kände jag mig inte riktigt frisk. Febern låg på 38,2. Så då bestämde jag mig för att skippa idrotten eftersom jag inte vet vad febern beror på så kanske jag inte ska påfresta kroppen så mycket. Har precis sminkat mig och ska snart klä på mig. Nästa lektion börjar 13.40 så då ska jag vara i skolan :) Sen när jag har slutat ska jag nog förbi djuraffären käpa en leksak till VIlle, en sån här boll med godis i, så han kan roa sig själv lite och jag slipper kasta hans gosedjur fram och tillbaka hela tiden..
Så medans  han utforskar den nya leksaken ska jag städa och tvätta eftersom det inte vart gjort igår. Usch ser absolut inte fram mot det. Men men det måste göras det med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0