En mardröm

Jag såg precis då jag loggade in på facebook att jag hade en vän förfrågan. Vilket inte än en stor grej :P men det var en kille som jag verkligen aldrig mer ville veta av. Ska berätta vad som hände. Det var för ca två år sen men jag minns det som om det var igår..
Jag möte upp en kille som jag träffat via playahead (pinsamt att säga men så är det) Han verkade jätte trevlig och vi bestämde att vi skulle träffas inne i stan. När jag såg honom komma mot mig så var det verkligen inte vad jag hade väntat mig. Men så är det ju nästan alltid då man ska träffas på det sättet. Hur som helst. När han mötte mig kramade han om mig jätte hårt och förökte ge en puss på munnen men jag röck undan och så gav han mig ist en puss på kinden. Jag vart helt stum.. öööh ofta man gör så första gången man träffar nån..
Vi hämtade biljetterna till bion som vi skulle gå på lite senare. Så jag stoppade ner dom i jackan och så satte vi oss på ett jätte mysigt cafe. Han "killen" tjatade hela tiden om att han ville ha en kyss och jag sa hela tiden nej, när det sen gått kanske en halvtimma så säger han att han ska gå från cafe om han inte får en kyss.. Och jag trodde jag skulle smälla av, Vad faan är det för kille???!! Men så vart det, han gick därifrån och jag vart lyckligare än någonsin, kom på att det var jag som hade biljetterna och ringer Becka och frågar om hon vill gå på bio, men precis då kommer han tillbaka och jag la på telefonen. Då började jag bli lite rädd för honom. jag isåg att han inte verkade vara riktigt "normal".
När vi satte oss i biosalongen så var det inte så mycket folk där så han bestämmde att vi skulle sätta oss längst upp där det var helt ledig och jag gick med på det. Då bion startade så började han tafsa en massa på mig, jag sa åt honom att sluta men han lyssnade inte och vart bara allt värre. Jag satt med benen i kors för att han inte skulle dra i mina byxor men han slet i både byxor och tröja. Sen vart han bara allt argare när jag försvarade mig.
Jag satt där med tårarna i ögonen och hoppades på att det skulle komma nån och rädda mig. Jag var så himla rädd. Så säger han att han ska gå på toa och jag började skaka ännu mer än innan. När han gått ut genom dörren så satt jag jag där med tårarna i ögonen som precis började rinna. Jag ville bara springa därifrån men hela jag skakade. Varför tvekade jag? allt var bara en schock och jag trodde aldrig något sådant skulle hända, inte mig iallafall. Jag bestämde mig för att ta mina saker och snabbt bara resa mig upp och gå därifrån. Men precis då jag ställer mig upp kommer han tillbaka och frågar vart jag har tänkt gå. Mina trårar kunde inte sluta rinna. När jag sa att jag ville gå så höll han fast mig och sa att han inte tänkte släppa. Tillslut när vi kommer ut så föjer han med mig till tunnebanan. Jag sa att jag var tvungen att gå hem för att gå ut med hunden och han sa att han kunde följa med. Jag låtsades om som om jag gillade honom efter att jag försökt med allt annat innan för att komma därifrån. Så jag sa att jag skulle ringa honom då jag satt på tåget och att vi kunde träffas imorgon igen. Tillslut så kom jag därifrån och jag tror jag sprang hela vägen hem sen. Jag grät varje kväll och jag trodde han skulle komma efter mig igen på nått sätt. Han ringde om och om igen i två veckor tror jag och skrev tusen sms där han hotade med att han skulle ta livet av sig om jag inte svarade....
Efter det har jag verkligen lärt mig en läxa. Tillslut gav han upp och jag har aldrig sett eller hört från honom sen dess, tills idag. Jag tror inte han känner igen mig att det är jag han träffade förut för det var var rätt länge sen. Men jag minns honom, det är som inprintat i mitt huvud.
Så passa er tjejer för det finns många konstiga killar. En av dom är Boogiie Lönsson (finns på facebook), som jag träffade. Ett riktigt jävla svin!!!!! Alla borde veta hur äcklig han är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0