Vilken sjuk dag

Imorse var jag heeelt död då klockan ringe, vart rätt sent innan jag somna. Jag och Henrik bråkade igår igen, alltid om samma jäkla sak.. Jag var jätte ledsen och arg så jag gick ut med Ville för att jag inte ens orkade vara i närheten av honom. Då jag kom in så kom han och sa förlåt.. Jag förlät honom men var ändå lite ledsen och besviken på honom...

Har ni nån gång bråkat med er partner men ni har blivit sams igen, men ändå känner man sig lite arg och irriterad? Det bästa sättet jag tycker fungerar då, är att man tar ut allt då man har sex, sen är allt bra igen!! ;9 Men då gäller det att ni har löst alla problem innan för sex lär inte få problemen att försvinna, kanske för stunden men inte längre fram..


När jag klivit av tunnelbanan imorse vid tekniska högskolan så var klockan vid kvart i nio. Precis då kommer jag på att vi började klockan 11 och skulle samlas vid naturhistoriska museet.. Tror ni man vart irriterad.. Jag hade ju kunnat SOVA!!! Jag som var så himla trött så det var helt sjukt. Men jag åkte hem igen och var inne i fem minuter innan jag skulle ta bussen till odenplan där jag skulle möta upp Therese och Farishta.
På tekniska museet fick vi lära oss om hur djur parar sig.. haha det var rätt intressant om jag ska vara ärlig. Men vi stannade kanske i en halv timma sen åkte vi därifrån. Jag åkte hem och dom åkte tillbaka till tekniska för att dom skulle skriva prov. Var så himla lycklig att jag inte behöver skriva prov, eftersom jag inte har den kursen :D För det hade gått åt pipsvängen. Inte min dag idag känner jag.

Mamma åkte för en liten stund sen. Hon hade varit och handlat lite till mig och Henrik. Bland annat pappakakor, peppakaksdeg, jäst, och lite annat. Vet att jag har sagt i flera dagar att jag ska baka, fast det inte har blivit av men ikväll tror jag att jag ska ta en mysig hemma kväll och baka. Är ändå så himla trött så jag orkar inte göra så mycket. Henrik jobbar hela helgen så det blir riktigt ensamt :( men jag har ju Ville.

Nu ska jag lägga mig på soffan och mysa lite med Ville!! GOOS!! VI hörs nog senare om inte annat så hoppas jag ni får en riktigt trevlig fredagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0