Ville dålig

Efter att vi kom hem från min morbror i lördags så har Ville varit lite knepig. Igår åt han inget på hela dagen, han spydde och hade diarré :S..... Så inatt vaknade jag flera gånger av att Ville höll på ute i vardagsrummet. Då jag gick upp så låg det bajs överallt, stackars mitt lilla knyte. Så idag ringde jag vetrinären för att han har haft hosta och rinner ur både näsa och ögon, men precis då jag hade lagt på efter att jag inte har fått nåt svar så ser jag att Ville åt lite av sin mat och jag vart överlycklig. Så nu verkar han lite bättre i magen iallafall. Ska vänta ett tag så får jag se sen hur det blir med vetrinären. Har precis satt på en tvättmaskin, skulle igentligen åkt in till fridhemsplan idag och bytt Henkes kalsonger men jag vill inte lämna Ville själv då han är dålig och sen känns det inte sådär jätte kul att ta med honom och sitta och åka tunnelbana då han har diarre.. Så det får bli en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0