fest hos emil igår

Kom hem tidigt imorse, har hunnit äta och titta lite på tv. Kvällen igår var vääldigt kul, kändes dock lite segt ibland. Vi tjejer försökte flera gånger att få lite folk att dansa, några kom faktiskt upp men jag kan ju inte påstå att det var värsta draget på dansgolvet.. Men det var massa trevligt folk så det var kul, första gången jag såg Malin så packad också haha snacka om att vara borta ;) Försökte prata med henne men inte någonting av det jag sa hörde hon tror jag... Känner mig lite besviken på mig själv måste jag säga.. även denna gång var jag inte på bästa humöret för att festa, fattar inte riktigt. Känner mig som värsta torrbollen, eller som en gammal kärring. Alltid vid ett så känner jag att jag vill åka hem?! trots att det är jätte kul. Men denna gång lyckades jag stanna till två iallafall efter att folk övertalat mig att stanna. Men sen var det dags att gå för att jag skulle möta upp en kompis i orminge centrum som jag skulle sova hos. Orkade inte sitta på bussen i evigheter själv. Kom inte i säng förens vid fyra, halv fem kanske.. Men vi hade det riktigt kul. Känner mig helt slut nu. Var tvungen att gå upp tidigt, vill ju inte sova bort hela dagen så det var bara att ställa väcka klockan och gå upp. Det är strålande sol, och redan imorse då jag åkte  hem var det hur varmt som helst. Hm.. det får nog bli en dag vid sjön på en strand någonstans. myys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0