Henna färg

Igår var jag på ungdomsmottagningen skulle på återbesök efter aborten och fixa nya p-piller. Skulle även göra graviditets test, så jag fick en mugg och så men problemet var ju att jag hade kissat pracis innan jag kom dit, så jag fick stanna kvar i en timma, läste tidning och så fick jag lite kaffe och drack en hel del vatten. Testet visade iallafall att det inte var kvar graviditets hormoner vilket var väldigt skönt. Senare mötte jag upp Maria och vi åkte in till stan, letade efter sån här man gör henna tatuering med, gjorde en i egypten och ville fylla på den, så vi köpte nått pulver i en hälsokost affär, som var till håret, men vi tänkte att det funkar väll lika bra på kroppen. Men icke sa nicke, vi blandade ut med lite vatten och började kleta på. Men efter ungefär 20 minuter då det torkar så gick det att skrapa bort. Alltid ska man ha så dumma ideer. Men det hade ju kunnat funka ;) Så idag ska vi ge oss ut på stan igen och leta efter riktigt färg, hoppas på att vi hittar det. Henrik hade beställt färg från internet igår, som ska fraktas från new york, skulle komma om en vecka men det orkar man ju inte vänta på. Så håller tummarna på att man hittar idag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0